خبرنامه شماره ۱۳ انجمن علمی بازاریابی ایران- بهار ۱۳۹۹

با نام و سپاس او آغاز میکنم که برهمه چیز آگاه است و ملاک برتری آدم را بر فرشتگان آگاهی از اسماء دارند.

خبرنامه بهار را تقدیم میکنم به همه عزیزانی که با ایثار و از خودگذشتگی نهایت شجاعت را برای خدمت رسانی در حوزه سلامت نثار هموطنان خود نمودند. پزشکان و کادر درمانی که مدتی است به عنوان مدافعان سلامت نام گرفته اند تحسین همه را برانگیخته اند.

سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که جهان برنامه ریزی هایش را براساس حضور این مهمان ناخوانده (کوید ۱۹) تعیین نموده و سبک زندگی را به بشر تحمیل نموده است و در همین راستا نمایندگی های محترم و اعضای معزز انجمن را به انجام اقداماتی واداشته که از این الزامات تبعیت نمایند.

‫ ‬‫لذا‬ حضور فیزیکى را‬ ‫کاسته‬ و فعالیتها‬ و گزارشات‬ ‬‫به سمت‬‬ فعالیتهاى الکترونیکى‬ سوق‬ پیدا‬ کرده است. به همین جهت جا دارد سپاسگزاری کنیم از همه عزیزانی که در این مسیر با حضورحداکثری در جلسات غیر ضروری و الکترونیکی امیدبخش آینده ای روشن و نوید بخش در انجمن  مرتبط با NGO علمی بازاریابی خواهد بود و امید آن داریم علاوه بر این به نظر می رسد به عنوان یک کسب و کار بایستی بتوانیم به کاهش تالمات بخش های آسیب پذیر اقتصاد نظیر ‫گردشگرى ‪ ،‬‬رستورانها و عمدتا بخش خدمات بیش از گذشته معطوف گردیم.

لذا ایجاد کمیته های گردشگری ‬‫‪ ‫‬،‫حمل و ‫نقل‬  و تغییر در شیوه های کسب وکار از جمله اهداف بهاره انجمن تعیین گردد

در همین راستا از همه ‬همکاران ارجمندم تقاضای مساعدت و همیاری دارم، باشد تا نقشی هر چند ناچیز در حد امکان در سلامت کشور ایفا نماییم

شادیتان آرزوی ماست.

دسته:

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خبرنامه شماره ۱۳ انجمن علمی بازاریابی ایران- بهار ۱۳۹۹”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *